maanantai 19. elokuuta 2013

Nyt tossuttaa



Olen viimeisen viikon ajan ahertanut tilaussukkien kimpussa ja alan saada sukista tarpeeksi. Kolme paria miesten villasukkia, huhheijaa, ei varmasti yhtään ihmetytä että sitä alkaa kaipaamaan jo jotain muuta. Toisaalta, ihana saada tilaussukat vihdoinkin pois tekemättömien asioiden pinosta! Viime viikolla kirjakauppatäteillessäni selasin töissä yhtä neulekirjaa tossuista ja sain ihan valtaisan tossuinnostuksen! Miten kiva olisikaan kylminä ja sateisina syyspäiviä töpsötellä tossut jalassa ympäriinsä ja nauttia vaikka kupponen teetä. Yleensähän olen ne villasukat jalassa, sillä mitä sitä kieltämään, rakastan villasukkia! Mutta nämähän olisivat käytännössä sama asia. Seppälästä ostin edellisjouluna yhdet töppöset ja niiden kanssa olen välillä hipsinyt, ne vain lämmittävät vielä enemmän kuin villasukat. Nopealla selailulla Dropsin sivuilla löysin toinen toistaan ihanempia tossu-ohjeita. Olin ensin ajatellut lyhytvartisia tossuja mutta nuo pidemmät varretkin ovat aika ihastuttavia. Paksusta langasta valmista saisi nopeasti ja kutkuttaisipa koittaa virkata tossut alennusmyynnistä löydetystä ontelokuteesta! Luulenpa että otan tossuista nopean välityön, virkkaus kun ei ole ihan se mun juttu, mutta ainahan sitä voisi yrittää. Vielä kun keksin mikä malli näistä on se oikea!



Kaikki kuvat Drops Design.
Ylempi kuvaryhmä 1, 2, 3, 4
Alempi kuvaryhmä 5, 6, 7, 8

Ei kommentteja: