tiistai 26. tammikuuta 2010

Flunssankarkoituspesä

Siinä se on. Mun pesä. Mun flunssankarkoituspesä. Kaikki tarpeellinen kädenuloittuvilla. Peitto, tyyny, lisävillasukat, suklaakeksejä, lämmintä teetä, uusin Ihana-lehti, geisha-laatikko, kuumemittari, kannettava sekä kerä lankaa aivotonta sukkaneulontaa varten. Televisiossa pyörii Gilmoren tyttöjen neljäskausi. Ja Pallo-Masi seuraneitinä. Tänne mä linnottaudun. Enkä aio liikkua mihinkään ennenkuin tää kaameista kaamein kurkkukipu loppuu ja päänsärky lakkaa. Aamuinen alilämpö sentään hävisi johonkin ja oikeeta kuumetta ei oteta vastaan. Ja jos tän päivän lepää niin huomenna jaksaa taas, piti tällä viikolla painaa kangasta, mut tänään siitä ei tullut mitään, on pikkusen voimaton olo. Mutta koska mulla on nyt pesä, jonka avulla aion saada flunssan pois, olen huomenna jo täysissä voimissa. Toivottavasti. Nyt viltti korviin ja teetä nassuun... Tässä on hyvä olla!

Ei kommentteja: