torstai 16. huhtikuuta 2009

"You got me begging you for mercy"

Mulla oli niin hauskaa edellisiltana kun luin viime ja edellisvuotisia blogikirjoituksiani netlogin puolelta. Miten olenkin joskus ollut niin ahkera että tekstiä on syntynyt joka päivä ja monen a-nelosen verran?!?! Monta juttua olin jo ehtinyt unohtamaankin, tarttis kyl jossain vaihees saada ne kaikki tekstit tulostettuu :D Ja miks en saa itteeni ahkeroitumaan niin paljoo että saisin tännekin useemmin kirjotettuu? Tää tuntuu vaan niin paljon vaikeemmalta kirjotuspaikalta kuin netlog...

Tänään on tämmönen ahkeruuspäivä. Olin aamulla puol kasi koululla pirteenä tekemässä mattoa. Se on nyt saatava valmiiks tän kevään aikana. Oli hirvee pettymys kun kymmeneltä piti mennä oikeille tunneille. Ja mitä tein siellä? Kuuntelin tietenkin, mutta vääntelin mun monsteriötököitä. Niistä on tulossa mun tuotesarja, kuvia kun jotain valmistuu ;D Atk-tunti oli niin tylsä, spiderpasianssi ja naamakirja vei kovasti voitin photoshopista, plaah oli tylsää. Mut nyt oon saanu kotona paljon aikaseks. Ja tänään ei nukuta päiväunii, menny viikon ajan joka ilta ihan pipariks sellasten takii. Tein koulutehtävii ja kesätyöhakemuksen viimeinkin. Kamerankuvat pääsi myös koneelle. Ja kohta neulejutun pariin että sekin valmistuis... Toivon vaan että tänäpäinen jääkiekko-ottelu ei veny teho-osaston päälle, muuten on ilta piloilla.

Äiti pyysi kattomaan Mamma Miaa joten eipä tästäkään tekstistä nyt niin pitkää tullu mitä ajattelin, ehkäpä joku toinen päivä. Tosin päivitin eilen kalenteriani ja koko kevät tuntuu tosi kiireiseltä. Huolissani olen vaan siitä matosta, että saanko sen valmiiksi, mut eiköhän mun aika riitä. Anttilassa miettisin tänään ostaisinko Gilmoren tyttöjen seiskakauden, mutta jätin sen vielä hyllyyn odottelemaan, eihän mulla riittäis aika sen kattomiseen. Mut niin, tämmöstä tänään...

Ei kommentteja: