maanantai 17. joulukuuta 2012

Mökö Monsteri

 Hei Kaikki! Minä olen Mökö. Minä olen aika pieni ja välillä vähän villi, suurimmaksi osaksi sentään aika rauhallinen. Ja olen minä aika pelottavakin, sellainen pieni monsteri!

Poikakaveri epäili nähtyään tämän, että en minä osaisi tehdä tuota pienempää. Puikot siis käteen ja näyttämään sille, miten väärässä se voikaan olla! Ohjetta en katsellut, vaan kuvan perusteella tehtiin oma sovellus ötökästä. Lankana tässä on perus seiskaveikkaa, silmänä ruskeat napit (mun nappikokoelmat on ihan surkeat eikä meinattu löytyy mitään silmiksi sopivaa), hampaat on tehty askarteluhuovasta ja täytteet ovat vanhasta tyynystä. Tää päätyy kuulemma autoon roikkumaan, saapi nähdä. Mutta kovasti sen kanssa on jo hassuteltu ja kiusaa tehty, taisi olla siis mieleinen ;)

Ei kommentteja: