torstai 4. joulukuuta 2008

miksi otsikon keksiminen on aina niin vaikeeaa?

päätin aloittaa kaiken alusta. alkaen tästä päivästä ja aloittaen tästä blogista. viime aikoina tuntuu ettei mitään järkevää blogitekstiä oo syntynyt eikä tää blogi oo vastannu mun ajatuksia siitä millaiseksi tän aluksi suunnittelin. joten nyt pistetään kaikki hyrskyn myrskyn. minä lupaan kirjoittaa tänne ahkerammin.

kaikki sai alkunsa tänään koulussa kuviksen tunnilla. jo muutaman viikon ajan meille on joka tuutista tungettu unelmia. en tiedä johtuuko siitä että olen tänään jotenkin erityisen herkällä tuulella aloin ajatella asioita. aikasemmin olen antanut niiden vain olla. mikä on minun unelmani? no okei, oikeastaan se on jo kutakuinkin selvillä. mutta miten sen saavutan? ja mistä saan inspiraation? ne sanoivat että pitää tutkia itseään ja etsiä. joten sen aion nyt tehdä. miettiä mitkä asiat ovat minulle tärkeitä, mikä tekee minusta sen mitä olen, mitä haluan saavuttaa ja niin edelleen. koska tällä hetkellä tuntuu etten tiedä mitä haluan enkä osaa ilmaista itseäni oikeen. ja miksi en tiedä tai osaa. nämä nyt ainakin päällimmäisenä. joten aion ottaa itseäni niskasta kiinni.

tehtävälista:
- heitä menemään kaikki tarpeeton. nurkat on täynnä rojua, millä ei ole mitään käyttöä.
- järjestää huone niin että siellä voi työskennellä. viitaten edelliseen, eihän tänne sekaan meinaa mahtua, eikä varsinkaan tekemään mitään. miten monet kerrat olen halunnut tehdä jotain nukkekotiini mutta a) en pääse edes lähelle taloa ja b) ei ole tilaa missä tehdä.
- viedä ainakin suurimman osan kesken eräisistä projekteista loppuun. vaikka joku saakin jäädä tekemättä, alkaa tämä saamattomuus tympiä.
- järjestää dvd-hyllyn. ja siis ensin ostaa sellaisen hyllyn minne dvd:t mahtuvat. ja kun hylly on järjestyksessä on leffojen katselukin kivempaa.
- aloittaa uudestaa kaatiksen tekemisen. kunhan vain ensin selvitän että minkä näköinen minä olen jotta voin tehdä siitä näköiseni.
- ryhdistäytyä tämän blogin suhteen.

ja nämä sekä sata muuta asiaa täytyy olla tehtynä ennen kesäkuuta 09. nyt alkaa todellinen tutkimusmatka tämän pienen ihmisen päähän...

tänään soi: Avril Lavigne - Nobody's Fool

Ei kommentteja: